Norsk Orientering

Forum

Velkommen til Eventors forum! Har kan du diskutere Eventor sammen med NOFs Eventor-ansvarlige, utviklere og andre brukere av Eventor. Forumet består av et antall kategorier som igjen inneholder emnebaserte tråder. Du må være pålogget for å opprette tråder og skrive innlegg i forumet.

Supporthjelp

Forumet er først og fremst for diskusjon mellom brukere. Har du supportspørsmål, besøk vår spørsmål og svar-side eller kontakt support.

Kategorier

  • Tråder for generell diskusjon om Eventor.
  • Tråder som handler om feilsøking. Husk å legge ved en nøyaktig beskrivelse av feilen, inkludert hvordan en kan gjenskape den, samt den relevante feilmeldingen. Da øker sjansen for at du får hjelp!
  • Tråder som beskriver funksjoner som du savner i Eventor.

Siste 10 innlegg

10 | 20 | 50 | 100

  • Kirsi Laasonen
    torsdag 18 april 2019 klokken 12.30

    There is text "You have not yet chosen the settings for receiving information from the Norwegian Orienteering Federation "

    Doesn't matter what I do after that, whenever I press save, an error occures.

  • Jackie McCavana
    mandag 15 april 2019 klokken 0.36

    How do I contact the support team of Eventor? The club administrator for our club has a registered email which no longer exists. 

    The instructions warn against having a club registering twice or the club will be removed. Funny enough this might actually solve the problem for us. But best would be if the support team could just change the email address.

    The 'contact the suport crew' link should be removed if it just brings you  back up page to FAQ's.

    thanks Jackie

  • Arnold Terminator
    lørdag 23 mars 2019 klokken 18.02

    Hej, kanske du kommer att vara intresserad av att lära dig om en användbar tjänst som ger Demove Flyttfirma. Jag har redan använt tjänsten i det här företaget som är engagerat i godstransporter och det är mycket tillförlitligt, jag använde sällan sina tjänster för transport av ömtåliga saker och hade aldrig haft något.

  • Arnold Terminator
    onsdag 6 mars 2019 klokken 13.33

    Hei, og du prøvde ikke å satse på sport, racing, og generelt tjene penger på internett til prisene. Nå vet jeg at det er mange gode alternativer å tjene og en av dem er kasino på nett bonuser som kan hentes fra kasinoer og bookmakere.

  • Olav Kvittem
    tirsdag 5 mars 2019 klokken 23.07

    Farten i løypa minker jo stort sett med alder.

    Finnes det noen statistikk på dette noe sted ?

  • Ole Kristian V Bangås
    mandag 11 februar 2019 klokken 12.35

    Når du eksporterer lister over med "Hent Register" så blir mange postnumre i Oslo feil, da det mangler 0 først:

    <ZipCode>710</ZipCode><City>Oslo</City>


  • Petr Horvát
    tirsdag 18 desember 2018 klokken 9.52

    So I solved it. You must log out. Then you choose "create account" and an option "

  • Petr Horvát
    tirsdag 18 desember 2018 klokken 9.40

    Hi, have you already solved this problem? I would be interested in the solution.

    Thanks,

    Petr

  • Gogen Timber
    lørdag 14 juli 2018 klokken 12.40

    Hi,

    I was using the old 3.xx version without any issues for a long time. Today, I have updated to version 4.0, and noticed my printer is freezing for few seconds (couple of times in a print), and continues normally, but this causes melting on object where hot end pause.

    I haven't changed anything. My printer is Robo3D R1+ without modifications.Does anyone have same issue? If not, I will do a clean installation.

     

    Please help

    I didn't find the right solution from the internet.

    References:

    https://forum.simplify3d.com/viewtopic.php?t=7871

    Explainer Video Companies

    Thanks

  • Gogen Timber
    lørdag 14 juli 2018 klokken 12.37

    Hello,

    I am using Kubuntu 16.04.1 and it is 64 bit. I am seeing this message when I click on Dolphin file manager to browse other folders and files. I am also unable to make any changes in Dolphin like icon size or options in the menu. This is happening when I log in as a normal user. After click on the OK button or the Close button I can browse Dolphin file manager and other folders and files. How to solve the problem. But I can do anything in root user mode when I use 'sudo dolphin' command in the terminal.

    Please help

    I didn't find the right solution from the internet.

    References:

    https://www.kubuntuforums.net/archive/index.php/t-71347.html

    Animated Infographic Maker

    Thanks

     

Annonser

IOF Eventor