Norsk Orientering

Innlegg i Generelt > Hva hvis Eventor er nede? Hotline til driftssupport?

  • Steve Steve
    tirsdag 9 mars 2021 klokken 12.02

    Rhode Island, a U.S. state in New England, is known for sandy shores and seaside Colonial towns. MaxRemind top rank medical billing company offers medical billing services in Rhode Island, home health software and medical credentialing service in USA. We also offer medical credentialing services in all states of USA.

  • Matthew Aponte
    torsdag 23 juli 2020 klokken 8.19

    If you are looking for your email correction then you can read this complete info to contact the support. I prefer to check https://cheapessayswritingservice.com/buy-dissertation-online/ to manage their any kind of work. If you feel any error then you can contact the support to solve any issue. 

  • Einar Tommelstad
    tirsdag 14 juni 2011 klokken 15.46

    Riktig e-postadresse er selvfølgelig tommelstad(a)gmail.com

  • Einar Tommelstad
    onsdag 18 mai 2011 klokken 10.57

    Feilen på mandag var i systemet bakenfor Eventor. Årsaken var en oppdatering som ikke gikk i orden. Det ble meldt inn feil kl 21:00 og Eventor var oppe igjen i løpet av kvelden.

    Henvendelser om Eventor (i Norge) skal gå til:

    1. Einar Tommelstad, tommelstad(a)gmail.no, 93629160
    2. Jan Arild Johnsen, janarild.johnsen(a)orientering.no, 90165680.
  • Ketil Åstebøl
    onsdag 18 mai 2011 klokken 8.36

    Er det noe sted vi kan henvende oss hvis Eventor er nede og det haster å få det opp? En hotline til dem som driver datasystemet?

    Kvelden 16.mai hadde vi påmeldingsfrist for 15-stafetten og ca 10 lag klarte ikke å melde seg på, da Eventor ikke fungerte. Det løste seg greit med påmelding pr e-post, men hvis systemet er nede kvelden før stafetten, når mange legger inn eller endrer lagoppstillinger, og vi skal hente dem ut, har vi et stort problem. Noen vi kan henvende oss til hvis?

Annonser

IOF Eventor