Informasjon |
Den 10.-12. oktober arrangeres 25Manna i Upplands-Väsby, ca. 30min nordøst for Stockholm.
Det blir et morsomt raskt terreng, med moderat kupering, og tidvis detaljrike områder oppe på småhøydene. Med terrenget inneholder også en del stier, og grusveier nærmere arena, som gjør at det finnes orienteringsmuligheter for alle nivå.
Vi kjører storbuss, har felles overnatting, og skal hygge oss sammen på arena under 25Manna og 25Mannamedelen.
Kontaktpersoner: Leder O-gruppa: Anja Wingstedt: anjawingstedt@gmail.com, tlf: +47 458 82 878 Prosjektleder 25Manna: Håvard Wedege, havard@wedege.no, tlf: +47 416 99 873
Lagledere på turen: Vi trenger noen frivillige til å hjelpe med organisering av årets 25Manna. Under følger noen ledige "roller": - Materialforvalter - Bussjef
Ta kontakt med prosjektleder Håvard Wedege, hvis du kan tenke deg å bistå under årets 25Manna.
Transport: Vi bestiller storbuss som tar oss T/R Halden-Stockholm
Overnatting: Vi har bestilt rom med 1, 2, 3 eller 4 senger på Quality Hotel Strawberry Arena i Stockholm. Vi har bestilt rom og middagsbuffet for 85stk foreløpig, så her er det god plass og førstemann til mølla.
Mat: Vi har bestilt sportsbuffet på hotellet tilsvarende de to siste årene (2023 og 2024) for lørdag ettermiddag/kveld. Det vil være et variert og godt utvalg av mat, samt et lekkert kake-/dessertbord.
Lørdag og søndag morgen er det frokostbuffet på hotellet for alle som bor der.
Foreløpig program: Fredag kjører vi buss fra Halden - Stockholm. Matstopp i Bergvik på veien.
Lørdag løper vi 25Manna-stafetten og har felles middag + dessert på ettermiddag/kveld.
Søndag deltar vi på 25Mannamedelen og har avreise ca. 14.00 hjem til Halden. Vi er hjemme ca. 21:30 søndag.
Egenandeler: Barn-supportere (som trenger eget seng og sete i bussen): 200kr UFO-løpere: 600kr Juniorer utland/egen reise og fokusgrupper: 600* (*se egenandelmatrise for oversikt) Juniorer som reiser med buss T/R Halden: Gratis Senior og bredde: 800kr Supportere/ikke stafettløpere: 1300kr
Påmeldingsfrist er satt til søndag 14. september, da vi trenger å få meldt inn nøyaktig antall til hotellet. Påmelding av antall lag vil gjøres basert på antall påmeldte gjennom sommer/tidlig høst. Vi klarte 3 lag i 2024, klarer vi dette igjen?
Bli med på årets store happening, og spre ordet om årets tur til 25Manna.
|