De eigenlijke hulp van HOVR Machina is eigenlijk redelijk regelmatig voor natuurlijk hardloopschoenen. Er is een binnenmaat aan de achterkant van de hiel, een persoon zit enigszins in de tussenzool in de achterhiel en ook de horizontale tussenzool van de voorvoet enigszins recht weg in een heel kleine, maar organische stempel. Deze soorten zijn niet bedoeld voor offroading, maar de Air Force 1 SHADOW-schoenen presteren uitstekend op stadswegen of zelfs op snelwegen.
Jodi: Toen de strakheid van het schoeisel was uitgeoefend, konden we extra facetten van het eigenlijke schoeisel waarderen. De eigenlijke achterhiel is eigenlijk extreem gedempt rond de trainingskraag en goed uitgebalanceerd over het oppervlak van de taal. En ook het ontworpen nylon bovenwerk over de hele bovenkant is uitstekend omdat het niet uitsteekt op of zelfs ongelijke trottoirs wordt. Al dat blijft mijn persoonlijke ft-sensatie echt veilig.
Below Shield HOVR Machina Tractiekracht
Trekkracht
Kwam: de eigenlijke buitenzool is eigenlijk een mengsel van zowel met rubber bekleed als met hogere krassen met rubber. Het is een merkbaar verschil in de UA HOVR Unlimited, maar er is niettemin een buitensporige hoeveelheid van de zacht genomen rubberen. De Air Force 1 schoenenwinkel heeft rubberen steunen met hogere krassen naar de bovenkant van de eigenlijke voeten en ook naar de achterkant van de hiel. Omdat de hogere rubberen krassen eigenlijk de organisatie houden en kleine indicatoren weergeven die verband houden met Nike Air Force 1 Low PRM CLOT CZ3986 001 Zwart Schoenen aanzetten, heb ik de feitelijk genomen rubberen echt kunnen verlagen. De eigenlijke buitenzool van HOVR Machina kan niettemin 300+ kilometer afleggen, maar in de periode dat je daar momenteel ontvangt, zal je eigen voorste voet geraakt worden kaal omdat je eigen opa Donny zonder haarkam om je dag te redden (?).
Jodi: Ik realiseer me dat het doel om met rubber bekleed te worden, dit kan het eigenlijke schoeisel lichter maken en helpt je een veel meer gewatteerde trip te bieden. Maar we willen ook dat er veel minder uit komt. Ik ben de supinator, die mij persoonlijk leidt om het uiterlijke voordeel dat gepaard gaat met mijn persoonlijke trekkracht in veel sportschoenen te verpesten. En dus Air Force 1 HIGH-schoenen, ik wens de feitelijk hogere krassen, rubberachtig, deze mensen maken gebruik van ongeveer de achterkant van de hiel en de voet wordt bovendien naar boven bedekt over het voordeel precies waar we ons bevinden. Ik ben er vrij zeker van dat dit specifieke schoeisel de normale 300+ kilometer kan duren, maar ik ben meteen met je mee gekomen. Welke laatste kilometer een persoon erin rijdt, is veel beter af te werken in de nabijgelegen winkel voor elke gloednieuwe auto.